.....

هععععییی روزگاررررر یعنی اثر تحریماتااین حد؟؟؟دیروز دخترعمم اومده بهم میگه میدونی خوبی بازی gti چیه؟؟؟
من:O-o
_اینه که حداقل اونجا دیگه نمیخوادپول بنزین بدی!!!
من:|
دخترعمم:)
اون یارو تو gti:)
رییس شرکت نفت :(

ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﻰ ﻣﻴﺨﻮﺭﻡ!!!

.
.
.
.
.

. ﮐﺴﻰ ﻣﻴﻞ ﻧﺪﺍﺭﻩ؟؟؟
ﺧﺪﺍﺷﺎﻫﺪﻩ ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ ﺍﺯ ﮔﻠﻮﻡ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﻧﻤﻴﺮﻩ

پدر به دختر: پاشو یه لیوان اب بیار برا بابا
دختر به پدر: ول کن بابا دارم تلویزیون میبینم حال ندارم
دختر کوچیکتر به بابا: بابا ولش کن این خیلی بی ادبه پاشو برو خودت بخور یه لیوانم واسه من بیار

یه روز شبکه نسیم با شبکه پویا عاشق هم میشن !!
.
.
.
.
.
هیچی دیگه ! شبکه افق عقدشون میکنه :دی
فیلم عروسیشونم با کیفیت HD موجود است :دی

بی معرفت بهم گفت پخشش نمیکنه.....میگفت میخوام شبا بزارم چرتم بپره برسم به کارام!!! ....
تنظیم کننده آهنگ گلزار بعد از انتشار آهنگ

چند روز پیش یه کارت شارژ خریدم.لامصب قبلا شمارش وارد شده بود
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.هیچی دیگه فهمیدم رتبه ی کنکور یکی بوده!!

مردی تخم عقابی پیدا کرد و آن را در لانه مرغ هایش گذاشت
عقاب که بزرگ تر شد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جوجه مرغ ها رو خورد و کمی بعد خود مرغ ها رو هم خورد
سپس پر کشید و به آسمان رفت
هم به ریش پیرمرد خندید و هم گند زد به داستان آموزنده ما ...

منطق ریاضی میگه:هر مساله ای که دیدی داره آسون حل میشه بدون راه حلت اشتباهه..!
به جون خودم من اینو با همه وجودم حتی با ناخن کوچیکه پامم حس کردم :(

اقا ماهمیشه بیکار بی عار تو خونه ول میچرخیم هیچکی بامون کاری نداره ی دو دیقه میای هنسفری میذاری تو گوشت بقال سر کوچتون 3 بار صدات کرده!!!!!
دروغ میگم؟؟؟؟؟
نه اقا دروغ میگم؟؟؟؟

ی روز ی آقاههــ رفتــ سلمونی،مرد سلمونی در حین اصلاح حال مادر زن مرد را پرسید و اون جوابــ داد:هــــــی بد نیستـــ!!!بعد از چند لحظه مرد سلمونی باز حال مادر زنشو پرسید و اون با تعجبــ باز گفتـــ:هــــــی بد نیستـــ!!!بار سومــ دیگهــ مرد طاقتـــ نیاورد و گفتــ:آقا شما چیکار بــ مادر زن من داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟استاد سلمونی با خندهــ گفتـــ:آخهــ هر وقتــ حال مادر زنتو میپرسمــ موهاتـــ سیخ میشهــ و من بهتر میتونمــ موهاتو کوتاهــ کنمــ!!!!!

عاقا یه دختر خاله داریم 3 سالشه.....
رفته بود دستشویی خونه مامان بزرگم
صدا زده:مامان بزرگ بیا منو بشور
در حالیکه مامانش اونجا نشسته
مامان بزرگ:من نمیتونم پاهام درد میکنه.
گودزیلا:پس خودتو تو دستشویی چطوری میشوری؟؟؟؟؟؟
پیشیــــــــــــــــــــــــــــ بیا منو بخـــــــــــــــــور

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

fatemeh...15
ساعت17:39---9 مهر 1393
خخخخخخخخخخخخخخخ

مبینا
ساعت16:04---9 مهر 1393
وبت بیستههههههههههه.
ترکوندی
پاسخ: ممنون آبجی..


رومینــــــــــــا
ساعت12:21---3 شهريور 1393
وبلاگتون عــــــــــــــالیه...موفق باشین...
پاسخ:ممنون


رومینــــــــــــا
ساعت12:19---3 شهريور 1393
انقدر کیف میده به یکی بگی وایسا ازت عکس بگیرم …
بعد ازش فیلم بگیری
عین منگلا نگا میکنه )))
من که روحم به پرواز در میاد با این حرکت… )
پاسخ:خخخخخخ ایول خعلی باحاله


مبینا
ساعت11:45---3 شهريور 1393


وب فوق العاده زیبا و قشنگی داری.


سمیرا
ساعت11:01---3 شهريور 1393
سلام وبلاگ خوبی دارین مطالبتونم جالبه متشکرم باارزوی موفقیت برای شما
پاسخ:مرسی نظر لطفتونه


milad7
ساعت10:54---3 شهريور 1393
وب فوق العاده زیبا و قشنگی داری..
پاسخ:ممنون


zo0ya
ساعت10:33---3 شهريور 1393


khatere98
ساعت10:27---3 شهريور 1393
گفت : بزن به سلامتی پت و مت !
گفتم : حتما به خاطره اینکه خنده دار بودن ؟
گفت : نه ، به این خاطر که تا تهش با هم بودن !


khatere98
ساعت10:23---3 شهريور 1393
دلگیرم از تو

از تو که شوق دیدار دوست را از من گرفتی

و تشخیص دادی صلاح نیست که بروم



حالا تا رسیدن به خانه ی دوست

سالهای سال فاصله افتاده


khatere98
ساعت10:21---3 شهريور 1393




سالهاست که قصه های ما تغییر کرده اند



به جای هاچ زنبور عسل ، انگری بردها آمده اند



و به جای بزبز قندی ها ، خون آشام ها .



آری ، به جای تمامی آن لحظات گنگ



روزهای شفاف سکوت و لبخند، جا خوش کرده اند



گاهی از خودم چنان دور میشوم که نمیدانم خنده هایم چه مفهومی دارند



و چنان فاصله گرفته ام از خود خودم



که حتی نمیدانم اشک هایم هنوز معنی دلتنگی میدهد



یا از سر عادت فرود می آیند .



اینجا همه چیز جوری دیگر شده



از سر بریده شدن گوسفندها به ناله نمی آیم



چنان آنها را تکه تکه بسته بندی میکنم که گویی ...



گلها را نمیبویم



چنان خسته شان میکنم تا از عرق تک تک گلبرگهایش



شربتی خنک بسازم برای از راه رسیدن دوست



سالهاست که قصه های ما تغییر کرده اند



و امروز قصه های ما



رنگ غصه هامان را به خود گرفته اند...



zohreh
ساعت10:13---3 شهريور 1393
اَز بوسهــ هـــآی قُلـآبی تِلِفُنیـــ خَستهـــ شُدَمـــ اَز بغَلـــ هـــآی مُحکَمــ اِســ اِمـــ اِسیـــ اَز عِشقـــ بــــآزی از هَمهـــ خَستِهـــ اَمـــ تــــو کِنــــآرَم بــــآَش هَــــوآی تَنَتـــ کـــــآفی اَستـــ..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جملات خنده دار ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:, | 1:34 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.