عاشقانه

اشتباه نکن...

من زمان خوشیات باهات نبودم

چون با من بودی خوش بودی!!!

وقتی کسی میخواهد وانمود کند که شما را دوست ندارد واقعا دوست ندارد

میشه نگام کنی راحت شه زندگیم چشم بر ندار ازم می پاشه زندگیم هر کس به جز تو رو انکار می کنم من عاشق توام اقرار می کنم◄خـــــــــــدا►

تنت بوی غریبه می دهد
و گرنه سگ های محله بیخودی پارس نمی کنند . . . !

به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری
و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی
چون زمانی که از دستش بدی
مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی
اون دیگر صدایت را نخواهد شنید

دوستت دارم نمیتونم براش اندازه ای تعیین کنم
تنها این را میدانم تمام دقیقه و ثانیه ها
توی قلبم طپش دوست داشتن تورو احساس میکنم.
همین و بس !!
♡♥

شكستگي رفع بلاست...
ولي...
باور نمي كند دلم...

کاش یادمان باشه ک همیشه:
ذره ای حقیقت پشت هر(فقط یه شوخی بود)
کمی کنجکاوی پشت هر(همینطوری پرسیدم)
قدری احساسات پشت هر(اصلا به من چه)
مقداری خرد پشت هر(چه میدونم)
و اندکی درد پشت هر(اشکالی نداره)

واسه دشت مهربونیت مترسکی میشم تا هیچ وقت غم وغصه دوروبرت پیدا نشه!

شعـر ... ،
ردیــف و قــافیـه نــمی خــواهــد !
بـــوی ِ آغـوش ِ تـــو ..،
هـــر دیـــوانــه ای را شـــاعـــر مـی کــند . . . !!!
زینبم بوی اغوش تو بهترین بویی است که به مشامم میرسد.

فاصله بین داشتن و نداشتن صرف فعل خواستن است......

اونــقـد مــیـخــامـت ...
هــمـه بــاهـات بـَد شـن ...
بـــا حـسـرت هـر روز از کـنـار مـــا رد شــن ..

 

 


نظرات شما عزیزان:

Master
ساعت10:39---24 مرداد 1393
باحاله ههههههه
به منم سر بزن نظر بده
وبلاگم در حال تکمیله


dele divooneh
ساعت22:37---19 مرداد 1393
هـــمــیــشـــﮧ نـــــﮧ
ولــــﮯ گـــاهـــﮯ
مــیــاטּ بـــوבטּ و خـــواســتـטּ
فـ ـاصـلـــﮧ مـــﮯ اُفــتــد
وقـ ـتــهــایـــﮯ هـــســت کــــﮧ
کــســﮯ را بـــا تــمـــاҐ وجــــوב میخواهــــﮯ
ولــــــﮯ نــــبـــــــایــــב کــنـــارش بــــاشـــﮯ.


هانیه
ساعت22:32---19 مرداد 1393
وبت عالی بود جیگر به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس های عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 مرداد 1393برچسب:عشق ,عاشقانه,عشقولانه,حرف های احساسی,اس ام اس عاشقانه, | 21:33 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.