عشق.........

گاهی حرفم را برای نان ریزه های حیاطمان میزنم...
شاید...
گنجشکان بتوانند هضمشان کنند...

 

هیچ کجا...جزخواب روی بازوهای مردانه ات امنیت رامعنانمی کندبرایم..

 

ﻣﻌﻨﺎﯼ ﻋﺸﻖ

ﺍﺳﻢ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﺍﻭﺝ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﺍﺯ

ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺁﻭﺭﺩﻧﺶ

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﯽ

 

چرا واقعا" ؟؟ هر چي صادق تر باشي ، بيشتر بهت شك مي كنند !!!!!!! هر چه دلسوز تر باشي ، بيشتر دلتو مي شكنن !!!!!! هر چه قلبت رو آسون تر در اختيار بذاري ، راحت تر لهش مي كنن !!!!! هر چه آروم تر باشي ، فكر مي كنن آدم ضعيفي هستي !!!! هر چه بيشتر به فكر ديگران باشي ، بيشتر حقت رو مي خورن !!! و هر چي خودت رو خاكي تر نشون بدي ، واست كمتر ارزش قائلند !! هر چی وفادارتر بمونی، تنهاتر میشی !
و اين حقيقت زندگيست ....! ♡♥♡

 

به خاطر تو هرکاری ممکن است
از من سر بزند،
حتی ممکن است
در بند پایانی این شعر
به مغزم شلیک کنم...

 

زمان دستِ توست …
زمین دستِ توست …
دنیا متلاشی میشود
وقتی دست روی دست میگذاری!

 

"عاشق کلمه و ترکیب های تازه ام
مثل کلمه ی تو
که با من ترکیب تازه ای میشود"

 

مادرم
عاشقتم به اندازه 10 تای بچگی هام
عاشقتم به اندازه یزرگی قلب خودت
عاشقتم به اندازه قطره های بارون
نمیگم عاشقتم به اندازه تپش های قلبم زیرا روزی این قلب از کار میافتد و فقط میتوانم بگویم دوستت دارم
عاشقتم مادرم

 

لبخند که میزنی

پیش پا افتاده ترین اتفاقی که رخ می دهد

اختلال در تشخیص ماه های قمری است !!

 

تو هم بگو دوستت دارم...
همیشه آن کسی نباش که میگوید:
منم دوستت دارم.

 

بعدازتو هرعشقی فقط یه بازی شد♥دلم به اشکهای هر عشقی رازی شد♥بعدازتو دنیای عشق هوس دیدم♥به هرچی احساس خیالی خندیدم♥♥انتها پایدار تا پای دار♥♥

 

همه را صدا زدم جــز خــدا.. .
هیچ کـــس جــوابـم را نــداد جز خـــدا. . .

 

 


نظرات شما عزیزان:

لیلی
ساعت16:26---12 مرداد 1393
سلام عزیزم وبت خیلی خوب بود مث خودم ساده ولی باحال وجالب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جملات باحال ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 10 مرداد 1393برچسب:عاشقانه,غمگین,عشق,عشقولانه,عاشقانه ی غمگین,غم, | 20:29 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.