عشق

هیچی قشنگ ترازاین نیست که صبح باچشمای خابالوبیدارشی..
یهوببینی..
عشقت بالای سرت نشسته وزل زده توچشمات..!بعدصداکنه عشقم!؟صبحت بخیر!
مگه نه؟

حرفاشو وقتی باور کن ، که تو رو به همه نشون میده...
سرشو میگیره بالا و میگه این عشقمه!!!

بَعضے از حَقآیــق خیلـے ســآدست...
وَلـے درڪش خیلے پیچیـــده و سَختــﮧ
مثــــل ڪنار اومـــدטּ با جمــلـﮧے :
خُبـــ دوسِـت نداره زور ڪﮧ نیسـت!!!

گــنـاه تــــو رفــتـن نـیستـــــ ...!
گـــنـاه تــــو ایــن اسـتــــ ؛
کــــه حــــرفـهـــایـتــــ ... ،
بــوی مـــانــدن مــــی داد...

درسته تنهایی رو دوست ندارم
ولی . . .
دوست دارم تو قلب تو تنها باشم...

از شروع نفس های حضرت آدم تا پایان نفس های آخرین آدم دوستت دارم..!

کاش تو چایی بودی و من قند

تا خودم رو فدات میکردم تا تلخی روزگار رو حس نکنی

مـــــادر بزرگ خیال می کند
هرچـه بیشتر برایش قــرص بنویسند بیشتر زنـــــده می مانـد !
مثل من ..
کــه خیال می کنـم هر چـه بیشتر برایت گریه کنم !!

چراغِ تو که ســـــبز میشه.....

دنیای من آبی میشه!

ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺪﺍﻧﯽ،
ﻭﻗﺘﯽ ﺳﺮ ﺭﻭﯼ ﺑﺎﺯﻭﺍﻥ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﯼ ...
ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻧﻪ ﺗﻮ ...

آسمان، همچو صفحه ی دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست

آدم برفی هم ک باشی دلت میخواهد یک نفر گرمت کند مهم نیست آب شدن...نیست شدن... مهم آرامش است حتی برای چند لحظه!!!

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس های عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:جملات عشقولانه,حرف های احساسی,اس ام اس های عشقولانه, | 2:47 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.