.........LOVE

آخرين حمدِ مرا نيز بخوان.....
ك من از دنياىِ شما كوچ شدم...
پشتِ من آب نريز...
جاى من عالى هست......
بى خودى دلتنگ نشو....
من از اين بُه بُه ىِ شهر گريزان بودم.....

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت
دستم از ضعف …
دریغا …
به گریبان نرسید . . .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

به دادم برس گریه،
دلم خیلی گرفته...
نگو از دوریه کیه،
نپرس از چی گرفته...
اونی که قبل رفتن دوباره عاشقم کرد...
خودش آباد شد اما...دلم ویران شد از درد...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

در اغوش خودم هستم،من خودم را در اغوش گرفته ام نه چندان با محبت

و نه چندان با لطافت اما وفادار وفادار...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

درگذرازشهرعشق رسمی این چنین دیدم....

مجنون هابه داراویخته شده بودند ولیلی هابه چهاربایه های زیر انها لگدمیزدند

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عشق یعنی آنجا که دهانها جسارت گفتن ندارند قلب ها می زنند زیر آواز !

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

یخ لبهایم...ارزانی بهشت لبهایت
ومن...
تازه کشف کرده ام
....رازِ
.........شیرینیِ
...................یخ در بهشت را..........
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دستتو بکن تو موهات و یک تارشو بگیر تو دستت...گرفتی؟

حالا همونی که تو دستته همونو به صد تا دنیا نمیدم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ـازی ِ ایـران آرژانـتـیـن را کـه یـادت هـسـت ؟؟!
مـن در دفـاع از عـشـق تـو مـانـنـد ایـرانـم …
بـا مـشـکـلات زنـدگـی جـنـگـنـده " تـا " کـردم …
یـک اشـتـبـاه سـاده ، آخـر کـرد ویـرانـم ... !!! ♥

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

من از میان همه شما ؛
منتظر کسی بودم که نیامد...
نیامدن هزار بهانه میخواست و آمدن یکی...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ﻧﻤﯿﺩﺍﻧم ﭼﺸﻤﺎﻧت ﺑﺎ ﻣﻦ ﭼه ﻣﯿﮑﻨﺪ,
ﻓﻘﻂ ﻭقتی ﮐه…
نگاهم ﻣﯿﮑﻨی...
ﭼﻨﺎن ﺩﻟم ﺍﺯ ﺷﯿﻄﻨت ﻧﮕﺎﻫت میلرزد …
ﮐه ﺣس ﻣﯿﮑﻨم ﭼﻘﺪﺭ ﺯﯾﺒﺎست …
ﻓﺪﺍ ﺷﺪن ﺑﺮﺍی ﭼﺸﻤﻬﺎیی که …
تمام دنیاست …!!!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

گـــاهی بایـــد بعضی احساسهــــا رو بـــذاری تـــو خونـــه سالمنــدان دلتــــــــ
اینقـــدر بهـــش بی توجهـــی کنــی تـــا بمیــــــرن !

..........

 


نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت12:39---14 تير 1393
مرسی از نظری که دادی
وبت عالی بود
فعلا بایییییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس های عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:عشقولانه,اس ام اس های عاشقونه,عشق,جملات احساسی, | 22:53 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.