عاشقانه

پنجره را باز میکنم طلوع را می بینم و غروب را فراموش میکنم...!

از این که هنوز در قلبم هستی و عشق من ماندی به خود افتخار میکنم

 

دیگر پیام هایت نمی رسند
سیمبانان را خبر کنم،شاید کاجی افتاده باشد

” میخواهمت ” …
این خلاصه ی، تمام حرفای عاشقانه دنیاست …!!!

مــی خوامـش چیـکـار...؟!؟
وقتـی واسـه خوبـــ بـودن با مـن...
کلــی شرط و شـروط و امـا و اگـر می ذاره....؟!؟
واقعــا" مـی خوامـش چیـکــار....؟؟؟

دنیای عجیبی شده است . . .

برای دروغ هایمان ،

خدا را قسم میخوریم ،

و به حرف راست که میرسیم ؛

می شود جان ِ تــو....

بـوسـه هایـی که سـهم مـن اســــت ...
گـرمـی آغـــوشت...
دسـتات و نـگاهـت و نفـست...
و هـمه و هـمه ...
حـرامش بـاد ...
حـرااااام !!!!

 

هر نتی که از عشق بگوید زیباست

حالا سمفونی پنجم بتهوون باشد یا زنگ تلفنی که در انتظار صدای توست

عشق برادر به خواهر رو با دوستت دارم هایش نمی سنجند(چون بعیده)
بلکه
با میزان دعواهایش می سنجند و اینکه هر چقد خواهر بزنتش یبار هم دست روش بلند نمی کنه
اینجوریاس

حماقـــــــــــــــــــــــــــت يعنى:
.
.
.
.
.
اون واسه هميشـــــــــــــــــــــــــــه رفت و من هنـــــــــــــــــــــــــــوز دوســـــــــــــــــــــــــــش دارم...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس های عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:عشق , دوست داشتن ,عاشقانه , | 22:27 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.